perjantai 3. lokakuuta 2014

Lämpimästä kylmään

Moi taas pitkästä aikaa! Sori kun en oo kirjotellu hetkeen, mutta työ, koulu ja lääkärikäynnit mun jalan takia saa mut tosi kiireiseks. Mun jalalle ois tosiaan jo pitänyt tehdä se leikkaus, mutta kriittisimmät tapaukset hoidetaan sairaalassa ensin, eikä mulla ole kuitenkaan mitään hätää.

Oon nyt Suomessa. Syksy on täällä tosiaan pitkällä, kun taas Italiassa on tosi kesäistä. Tulin tälläselle minilomalle, kun totesin olevani sen tarpeessa. Oon käynyt kylpylässä, shoppailemassa ja ihan vaan kävelyllä Espoon tutuilla kaduilla :)





kylmäaltaassa kylpylässä ;)
Koitan olla aktiivisempi nyt tän blogin kanssa. Muistakaa, että muhun saa ottaa yhteyttä,
pyytää kaveriks facebookissa ja seurata instassa.
Lennän kohta takas lämpimään, jääkää te tänne oottamaan seuraavaa postausta ;) Hyvää alkanutta syksyä! 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti