lauantai 19. joulukuuta 2020

Joulukalenteri luukku 19

 Hei blogi! Joulu se vain lähenee....

Tänään vastaan teidän lukijoiden lähettämiin kysymyksiin! Valitsin 10 kysytyintä kysymystä.

  1.  "Siis mikä tää stephanie juttu nyt oikein on?"
    Eli siis, Stephanie on mun ex ja Mirvan ja Kuopuksen äiti. Stephanie katosi 11.12.
  2.  "Onko vielä tulossa joulubiisejä tänä vuonna?"
    Niin no en tiedä. Ei ole ollut suunnitelmissa mutta ei myöskään ole ollut suunnitelmissa olla tekemättä vielä jotain.
  3.  "Miten Mirva ja Kuopus on suhtautunut tähän Stephanien katoamiseen?"
    Kuopus on niin pieni, ettei se vielä oikein tajua. Mirva on ikävöinyt äitiä, mutta olen sanonut lapsille Stephin olevan reissussa, joten varsinaista hätää en ole ainakaan huomannut.
  4. "Nais rintama tilanne???"
    😁 ei nyt oo mitään.......
  5. "Missä vietätte joulun?"
    Varmaan mun vanhemmilla 
  6. "Koska yhteispostausta sun veljen kaa😏?"
    No mä voin kysyy siltä jouluna jos se haluis! :D Vaikka aaton aattona
  7. "Voisitko harkita muuttavasi pois Espoosta?"
    Joo, siis ainoo ongelma on se et lapset on täällä.. Italiaan ois kiva muuttaa
  8. "Ootko mies vai nainen?"
    Oon mies
  9. "Kuinka vanha oot?"
    oon syntynyt salaman vuonna 1987... eli oon.. 33? kai
  10. "Mitä suuunnitelmia ens vuodelle?"
    Vähän pitää kattoo että mikä on covid tilanne.... mut varmaan soittelua ja lapsiarkea :)




    Jep! huomiseen!
    ~Pasi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti